söndag 13 april 2008

Blir man trött av dåligt väder

Blir man trött av dåligt väder? Ja, jag tror så i alla fall. Egentligen är det ju inget konstigt med det heller.


Titta på djuren. När det är dåligt väder så vilar dom. Nu vet jag ju inte om det gäller hundar. Min är då pigg så fort vi säger "ska vi gå UT". Från sovande till fullt allert på mindre än 1 sekund. En startsträcka som hos en Formel 1 bil.

Mina katter sover i timmar. Går i lådan, äter lite och snurrar sen ihop sig för att sova flera timmar igen. Man skulle vara katt.

På smärt
Järnsulfat gemensam nämnare som finns i snigelgifte. Sök på nätet under nyttodjur.se så finns

Inga kommentarer: